T’interessa incorporar treballadors en pràctiques a la teva empresa?
Característiques de les pràctiques:
- Es poden realitzar fins a 8 hores diàries.
- Les pràctiques es realitzaran durant els mesos de setembre i octubre de 2018.
- L’empresa signarà un conveni de pràctiques. Aquestes pràctiques no impliquen la contractació posterior.
- Els alumnes han superat tots els mòduls formatius del Certificat de Professionalitat corresponent.
Les tasques associades a les pràctiques corresponen a les següents funcions segons Certificat de Professionalitat assistit:
ACTIVITATS DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA (80 hores)
1. Arqueigs de caixa i conciliacions bancàries.
2. Activitats de suport administratiu a Recursos Humans.
3. Pràctica comptable.
4. Integració i comunicació en el centre de treball.
OPERACIONS AUXILIARS DE SERVEIS ADMINISTRATIUS I GENERALS (40 hores)
1. Gestió de correspondència i paqueteria
2. Documentació economicoadministrativa i comercial bàsica
3. Comunicació presencial, telefònica i telemàtica
4. Arxiu en suport convencional o informàtic
5. Reproducció en suport convencional o informàtic
6. Integració i comunicació en el centre de treball
DOCÈNCIA DE LA FORMACIÓ PROFESSIONAL PER A L’OCUPACIÓ (40 hores)
Centres i Empreses de Formació
1. Programació i avaluació d’accions formatives.
2. Impartició de sessions formatives mitjançant materials gràfics o audiovisuals.
3. Integració i comunicació al centre de treball.
Per més informació:
Carme Yebra. Departament de Formació
Telèfon: 93 496 45 00 cyebra@pimec.org
És necessari que us identifiqueu com a professionals agremiats